Social media in uw organisatie

Social media in uw organisatie


Door de digitalisering van de economie is er een verschuiving van offline naar online merkbaar. Grenzen vervagen letterlijk en figuurlijk. We leven in een 24-uurs economie en klanten weten jouw organisatie ook buiten kantooruren te vinden. Online. Klantcontact verloopt inmiddels via een groot aantal kanalen, dat ook nog regelmatig verandert. Centraal in deze digitale ontwikkeling staat het snel en eenvoudig uitwisselen van relevante kennis.

De vraag naar een efficiënt en effectief gebruik van de sociale media wordt groter. Dit omdat de geografische afstanden tussen de professional/specialist en de klanten groter wordt, maar ook omdat werknemers flexibeler moeten leren werken.

Social media is about listening, engaging and building relationships

Social media efficiënt inzetten


Wij leren professionals efficiënter met hun tijd en middelen omgaan door social media efficiënt in te zetten om:

  • klantcontacten goed te onderhouden
  • up to date te blijven op het vakgebied
  • leads te genereren
  • zichzelf en de organisatie goed te profileren

Meer informatie

Gelukkig is het voor de meeste organisaties geen vraag meer óf zij meegaan, maar hóe dat te doen. Het opleiden van medewerkers is stap 1 om vooruit te komen. Bureau Beaufort heeft ruime ervaring op dat gebied en heeft management en medewerkers van grote organisaties als Rabobank en ABN Amro op dit gebied getraind. Ook zijn we sparringpartners voor kleinere bedrijven.

Wil je weten wat we voor jouw organisatie kunnen doen? Neem contact op via info@bureaubeaufort.nl of bel 0645052940.